Kävin kiertelemässä naapuripaikkakunnan kirppiksiä tuossa viikon alkupuolella. Tietysti etsin MLP:itä, mutta yhtäkään ponia ei tullut vastaan. Löysin vain feikkejä. Sitten eräältä kirpputorilta löytyi Enchanted Kingdom -hevonen samassa pussissa kahden muun hepan kanssa. Katselin konia jonkun aikaa, ja ajattelin sitten, etten viitsi maksaa siitä kolmea euroa. Hevonen oli lila ja muuten ihan hyvän näköinen, mutta sen päässä oli kellastumaa ja karvoja oli leikattu. Sinne se siis jäi.

Samana iltana katselin huvikseni EK-sivulta, mikä heppa mahtoi olla kyseessä. Löysin sivustolta saman näköisen hevosen ja totesin törmänneeni Apple Blossomiin. Kysäisin sen harvinaisuusastetta foorumilta ja sain vastaukseksi, että AB on yksi harvinaisimpia EK-hevosia.

Kirosin ja kovaa. Ja minä kun olin jättänyt sen sinne vaivaisen kellastuman takia! No, hätä ei ollut tämän näköinen: anoppini asuu kyseisellä paikkakunnalla, ja minä kysäisin häneltä, voisiko hän käydä vilkaisemassa olisiko hevonen vielä siellä. Hän myöntyi, koska oli muutenkin menossa kirppiskierrokselle.

Niin minä sitten sain sen lilan hepon kuitenkin. Kukaan ei ollut vielä vienyt sitä mukaansa, joten anoppi haki sen minulle. Tuntuu tyhmältä olla näin jouluissaan yhdestä muovikonista, mutta olen kuitenkin tähän aika tyytyväinen, vaikka tämä onkin aika raasu :)

Kuten kuvasta näkyy, ds-puolella on paikoin kellastumaa. Karvat sojottavat minne sattuu ja kavioissa on hiukan maalikulumaa. Mutta ei haittaa, Apple Blossom pääsee koristamaan hyllyä joka tapauksessa!

Olisi ihana kerätä EK:t kamojensa kera, mutta niitä tavaroita on hyvin vaikea löytää irrallisina.

Näillä heposillahan ei ole juuri mitään arvoa, paitsi keräilijöille itselleen. Sama juttu siis kuin My Little Ponyjen kanssa.